2016. december 9., péntek

18. rész

Hát sziasztooook!! Végre elérkezett a várva várt rész, remélem van, aki örülni fog neki. Lehet ez is rövidke rész lett, de lassan indulnom kell a barátnőmhöz mert megyünk a Mikulás-diszkóba xDD Hát igen.. élni tudni kell ^^ Na jó, nem húzom tovább az időt, kezdjük! *-*
---------------------------------------------
Másnap reggel (természetesen én még aludtam volna) Hablaty felvett, és nekiállt elhordozni házakhoz, fogalmam sem volt, miért. Egy ideig még figyeltem az álmos, arcokat, csillogó szemeket aztán rájöttem, hogy ez engem tökéletesen nem érdekel, így hát szépen elhelyezkedtem a fiú karjaiban és szépségesen bealudtam. Egészen addig, amíg egy bizonyos házhoz nem érkeztünk.
-VÁÁÁÁDECUKIIIII PERSZE HOGY VIGYÁZOK RÁÁÁ*-*

Erre a kiabálásra olyan szinten felugrottam, hogy majdnem felugrottam Hablaty fejére, habár nem láttam hol van, mert nem mertem kinyitni a szememet. Természetesen reflexből lebénítottam szerencsétlen fiút, pedig nem is ő adta ki ezt a hangot. Ekkor fura illatot éreztem, ami kicsit ismerős volt, de fogalmam sem volt, honnan. Azt vettem észre, hogy két puha kéz megfog, kiemel Hablaty kezéből és letesz a földre. Mikor végre ki mertem nyitni a szemem, egy lila szempár nézett vissza rám. A másik nőstény óriás pedig röhögve nézett a fiúra, aki még mindig nem tudott megmozdulni. A lila szempár tulajdonosa elkezdett szaglászni, felmérni engem. Igen, sárkány volt, méghozzá Világréme. (juj kezeket fel aki tudja melyik pároshoz kerültem*-*) ekkor megszólalt:
-Rendben, megtarthatjuk, de csak mert ilyen cukiii*----*
Valószínűleg elég idiótán nézhettem rá, mert ahogy rámnézett elkezdett röhögni. Hát igen.. én már csak ilyen vagyok. xd
 Mikor Hablaty végre meg tudott mozdulni, beszélt még egy pár szót az új gazdámmal, aztán adott nekem egy búcsúhalat, végül elment. Vera (na mostmár lekungfuzom azt aki nem tudja ki az a bizonyos páros >.<) bevitt a lakásba, ahol még 4 (!!!) másik sárkány figyelt rám..(Ne tudjátok meg, hogy mennyire be voltam parázvaXDDD) A mai napom azzal telt, hogy kicsit megismerkedtem az új lakótársaimmal, akik mellesleg csak pár napig maradnak itt, aztán visszakerülök Hablatyhoz, majd mikor ismét jönnek, akkor újra találkozhatok velük ^^ jah, egyébként a sárkányok:
1. Auróra, lila Világréme sárga tüskékkel és világos hassal
2. Fagyi, egy barnás Sikló kékes-zöld tüskékkel és sárgás hassal
3. Füsti egy átlagos Üszkös Füstlehelő sötétszürke mintával a mellső lábain

4. Aqua, egy kék szemű Éjfúria
5. Drágakő, egy felemás szemű Éjfúria, itt-ott színes pikkelyekkel díszítve
 Az új gazdám pedig Vera, egy zöld szemű, szemüveges nőstény ember.

Nos, hát remélem tetszett nektek ez a rész, bocsánat az ilyen hosszú kimaradás miatt, de nyuu :cc ne haragudjatok D: Már így is késésben vagyok miattatok, úgyhogy nekem ti csak ne! xddd Na mindegy.. További szép sárkányos reggelt, délelőttöt, délutánt, estét, éjszakát, szürkületet, hajnalt, vagy nemtudommit..xD Katica óvjon benneteket, tiattook ^^ <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése