2016. december 24., szombat

Karácsooony!!! (különkiadás)

Tiattook! 
Ezzel a kis különkiadással szeretnék mindenkinek nagyon boldog karácsonyt, újévet, kellemes ünnepeket kívánni! Ez a történet valós, remélem sikerül megnevettetni titeket! :) Jah igen, a gondolatjelek helyett a nevek kezdőbetűjét fogom írni, mert amúgy elég zavaros lenne, hogy ki mit mond. Névmagyarázat:
B: = Betti
F: = Fire
S: = Süti
Lehetséges, hogy ezt alkalmazni fogom a teljesen hétköznapi részekben is, mert hát ugye Fire egy csapat sárkány közé került, nem biztos, hogy mindig tudni fogjátok, ki mit mond. Lehet kicsit értelmetlen lesz így, de a bloghoz hűen Fire szemszögéből írom le.. nyu mindegy nem húzom tovább az időtöket ^^
Jó szórakozást, tiattok :3
---------------------------------------------------------------------------------

F: Betti, Betti, Betti, Bettiii, BETTIIII!!!!!!!!!!-nyalogattam gazdám arcát-
B: Mmmivan Fire, miért kell hajnalok hajnalán felébre...
S: Hát elfelejtetted? KARÁCSONY VAAAAN!!!!!
B: Mmii? TÉNYLEEG *-----* BOLDOG KARÁCSOOONYT!!!-pattan ki Betti az ágyából-

F: Bezzeg, ha az iskolába menet sietnél így... nem kéne mindig cipelni téged, és még vigyázni is, hogy ne égesselek meg, ne bukjak le, érjünk oda 2 perc alatt-számolom az ujjamon-
B:Jaj hagyjál márXDD -természetesen hozzávágott a fejemhez egy párnát ._. -

S: Nyugi van, ez a szeretet ünnepe, nem kell már most így reggel megölni a másikat.. :D
F: Hát ez így is van.. mellesleg ha már a szeretet ünnepe, hányszoros szerelemszorzóra számíthatunk? :"D -húzom össze magam, készülve gazdám párnaáradatára-
B: Nemtudom, de ha így folytatod pont nem fog érdekelni, hogy karácsony van, ugyanúgy párnákat fogok hozzád vágni mikor nem figyelsz >.<

F: De menjünk ki a szobából nézzük meg mit hozott a Rémapó *-*
S: Akarod mondani Télapó..
F: Akkor az..
B: Mindegy, Firenek igaza van, nézzük meg *w* -rohan ki a szobából- 

S: Nyomáás *-* -futunk utána-
B: WÁÁÁÁÁÁ NÉZZÉTEEK*----*-mutat a fa alá, ahol egy halom ajándék vár ránk-
F: Remélem sok halat kaptam *---* -vetem rá magam az ajándékokra és már kezdem is széttépni őket-
B: Fire, te kis disznó, meg sem nézed kitől kapod az ajándékokat? :D
F: Jah de... -teli szájjal-
B: VÁÁÁ KAPTAM TŐLE IIISSS*--------*

S: Kitől? :O
F: Kitőől? :O
B: hát TŐLE! *------* -próbálja a lehető legszebben kibontani, azt hiszem elrakja emlékbe ;-; -
S: Jaaah... De én kaptam még Füstitől is *-*
F: Mit? :O
S: halaaat *-----*
B: Süti, ugye tegnap becsempészted Veráékhoz az ajándékokat? :O
S: ÖÖÖÖö...... Nem tudom, te minden második embernek adtál ajándékot, most hirtelen nem emlékszem..
B: IGEN VAGY NEM????
F: Nem, de én igen... ^^
B: Huh, akkor jó...

S: Te hülye vagy, az nem az volt! Az azé az ijesztő bácsié volt xD
F: Basszus tényleg :O
B: MIVAN? TEHÁT NINCS ODAADVA AZ Ő AJÁNDÉKUK??? -totál kiakadva temészetesen-

S: Niincs... 
B: Ez nem lehet igaz.. Akkor rohanok a mikulás sapkáért, muszáj lesz kivinni az ajándékokat, hátha még alszanak!
F: És te azt úgy őszintén hogy akarod csinálni? Ha alszanak is, biztos hogy felébrednek a csörömpölésre, a kéményen se adhatjuk be, hiszen gondolom fűtenek..

S: És ha odarakjuk a bejárati ajtóba őket?
B: Nemtudooooom :( De muszáj lesz eljuttatni őket.. megyek is megkeresem!
Természetesen sehol nem találtuk a csomagokat, így Betti teljesen pánikba esett..Feltúrtuk az egész házat, természetesen az utolsó helyen volt, amit meg sem akartunk nézni, mert hát ott miért lenne..Végül megvártuk, amíg Betti összeszedte magát, felült Sütire és nekiindultunk a hosszú útnak.. ami mellesleg nem volt egyszerű, hiszen Sütinek alacsonyan kellett repülnie, az emberek meg eléggé megijednek, ha egy hatalmas Csonttörő suhan el fölöttük, alatta meg egy lángoló Fürge Fullánk..

Végül mikor megérkeztünk, Betti már tiszta ideg volt. Sütivel megálltam az udvar előtt, hiszen sietni kell haza. Odavitte az ajándékokat, megnyomta a csengőt, spuri vissza hozzánk, felpattant Sütire, aki már szállt is fel, hiszen nem láthatták meg, hogy mi vagyunk azok. Szokásom szerint én nem mentem utánuk, hanem elbújtam, várva a reakciókat. Vera jött ki, elég csalódott arccal, de amikor meglátta az ajándékokat, felcsillant a szeme. Azt hiszem azt gondolta, hogy már el is felejtettünk nekik ajándékot adni.  Természetesen mikor elbújtam nem vettem figyelembe, hogy én lángolok, és hát sikeresen elégettem a bokrot ami mögé bújtam, így sikeresen lebuktam XD Vera észrevett, beráncigált a lakásba, mondván, hogy úgy is utánam jönnek Bettiék, hát akkor már ünnepeljük a karácsonyt (Igen, Falalalalalalalala...Ha már úgy is erre gondolsz tessék, hangulati aláfestésnek jó lesz :D)
https://www.youtube.com/watch?v=C5Yx6p1PRMM

Bementünk, Veráék ittak forró csokit, én a többiekkel halaztam, de egy idő után kezdtem furcsállni, hogy Bettiék még mindig nem jöttek.. aztán eszembe jutott, hogy a közelben lakik Zsófi is, akihez hazafele be akartunk ugrani, biztos ott vannak.. magyarul nyugodt szívvel maradtam továbbXD
(Khm.. új névmagyarázat következik:
A=Adrien (Betti szerelme)
N=Nathaniel(Vera szerelme)

V= Vera
Füsti=Füsti (hm.. ezt megaszondtamXD)
Aq=Aqua
Au=Auróra
Fa=Fagyi
D=Drágakő

Zs=Zsófi
L= Láng (Zsófi sárkánya) 

Nem biztos, hogy mindenki beszélni fog, de mikor ezt írom még fogalmam sincs, bocsi xdd egyébként a rész végén mindenkiről rakok be képet :) nyu  még így utoljára kaptok egy ilyet, aztán karácsonyig cssss °^° Igaz, hogy most van elvileg, de nembajXD https://www.youtube.com/watch?v=sgqqKo07Yxs)

V: Hogy-hogy nem jöttek még Bettiék? :o
A: Tényleg, jöhetne már! Megfogadtam, hogy előtte bontom ki az ajándékát, de kezd kíváncsivá tenni..
N: Ugyan már, most mit tereled, egész tegnap azért nyavalyogtál, mert hogy így meg úgy hiányzik XDD
V: Amúgy igen..xD -Adrien itt természetesen kaméleonná változott, tiszta vörös volt a feje-
A: De nektek könnyű, ti egy lakásban laktok, vele meg nem találkozhatok minden nap :(
N: Az is igaz.. de most miért kellett elrontani a poént?
V: A vetkőzős póker poénod után ez semmi volt, drága XDD
F: NeeeXDDDD
Au: Aucs, ez fájt..xddd

D: De ugye szóltok, ha menjek ki?
V: HülyeeeeXDD
Továbbra is folytattuk a hülyéskedést, rengeteget nevettünk, de már nekem is kezdett hiányozni Betti, hiszen mióta hozzá kerültem, csak iskolaidőben nem találkozok vele, szabad időben még soha nem voltam távol tőle 10 percnél tovább.. Tudom, hogy gyakran szófosása van, meg minden, de hát ennyire? Ezen elgondolkodtam egy kicsit, aztán rájöttem, hogy mikor nagyon rátör a szófosás, akkor igenis képes eddig beszélni xDD Úgyhogy visszamentem a többiekhez, Veráék még beszélgettek, én meg Fagyiékkal szépen elaludtam.. (Mellesleg el kell mondanom, hogy Fagyi imádja a kicsiket, és mivel én vagyok a legfiatalabb, így engem talált meg és ölelt át .-.) 

--------------------Betti szemszöge-----------------------------------------
Egy ideig vártunk még Firera, hiszen tudtam, hogy meglesi Vera reakcióját, de csak nem jött. Lebukott volna? Vagy valami baja lett? Meglátott egy mókust és utána szaladt? Mindenesetre mikor otthagytuk mondtuk neki, hogy Veráék után Zsófiékhoz megyünk, tehát elvileg jön.  El is indultunk a szőke rémhez,(szeretlek ZsófiXD) az ajtó előtt megálltam, mert hát azért karácsonykor nem szívesen üvöltözik az utcán az ember.. természetesen az én törvénytelen Sütim kopogás nélkül berontott, mert hát úgy kell azt.. ha lezajlik a karácsony jöhetek ajtót szerelnixd Zsófi természetesen majdnem kinyírt, hiszen épp Lángot rajzolta le, és annyira megijedt, hogy egy piros vonallal áthúzta az egészet.. Szerencsésebbek nem is lehetnénk.. Mindenesetre örültek nekünk, még ha kicsit közben ki is akarnak nyírni.. vagyis hát Sütit... érted úgyis hát most mit magyarázzam naXDD beszélgettünk, ittunk teáát... aaztán elkezdtük fanfikciót olvasni... (Zsófi tudod te azt hogy melyikre gondolokXDDD) Aztán leültünk szépen HTTYD-t nézni... Közben a sárkányok összeismerkedtek..az ez utáni beszélgetésükből emelnék ki egy részletet, amivel meg kell hagyni, nem kicsit égettük be egymástxDD
S: És Zsófinak van szerelme? :o
L: Tudtommal niincs... mert, Bettinek van? *-*
S: Hát.. azt annak vesszük, ha minden nap arról álmodozik, hogy Adrien a férje lesz? XDDD
Zs: MIVAAN? Azt eddig is tudtam, hogy bele vagy zúgva, de ennyire? XDD
B: Maradj már, nem tudom ki fogdozza állandóan a sár....-itt hozzám vágott egy párnát-

Zs: Beteg állatXDDD
L: MIVAN? MIT FOGDOZOL ÁLLANDÓAN??? O.O
Zs: Semmit, csak megtetszett neki egy kijelentés Hablatyra az egyik fanfikcióban és háttőő... most ezzel "szekál"

L: Ahapersze..
S: Betti képes ilyenekre, nyugi van :D
L: Ookkéééé....
B: Na de Zsófi, ne harizz, hogy csak ennyit maradtunk, de nekem még meg kell keresnem Firet..;-;

Zs: Tényleg, akartam kérdezni, hol van.. Segítsünk megkeresni?
B: Hálás lennék érte..  
S: Akkor nyomáás *-*
 Kiléptünk az ajtón, elkezdtem gondolkodni, hogy vajon hol lehet.. először megnéztem az utca környékét, hátha csak elfelejtette, hogy hol lakik Zsófi és ezért nem jött.. Miután lassan az egész falut bejártuk, eszembe jutott, hogy basszus, Veráéknál is meg kéne nézni xdd úgyhogy miután szétfagytunk, elindultunk szépen vissza, mert hát természetesen amikor arra voltunk túl egyszerű lett volna megnézni náluk is.. benéztem az udvarra, ahol megláttam a megégetett bokrot, így már biztos voltam benne, hogy lebukott, mert a hóban lábnyomok nem voltak, azóta meg nem havazott.. (vagy hát voltak, csak érted)
Egy sóhaj kíséretében becsengettem, reménykedve figyeltem a bejárati ajtót.. Csak vártam, vártam.. mivel Fangörcs Kisasszony nem volt hajlandó kinyitni, ezért úgy döntöttem, gyúrok pár hógolyót, így köszönésképpen nyakon dobni, ha kitolja még ma a sejhaját, aztán újra csengettem.. Szerencsére kedves Vera barátunk nyitott ajtót, aki egyből be is csókolt egy hógolyót, mert hát na <3
 Egy kisebb hógolyócsata után végre bementünk, ahol első dolgom volt felordítani, hiszen a -5 fokból ha bemész egy fűtött lakásba, akkor kicsit elkezd égni mindened.. Miután mindenki megértette, hogy nincsen semmi bajom, mindenki beült a nappaliba, ahol beszélgettünk, játszottunk (no 18+) filmet néztünk, majd mikor beesteledett együtt vártuk a Jézuskát, együtt vetettük rá magunkat az ajándékokra, még így is, hogy otthon kaptunk már egy csomót..xdd Egészen hajnalig karácsonyi bulit tartottunk, végül megállapodtunk, hogy ma Veráéknál alszunk, hiszen senkinek nem volt energiája 4-5 óra folyamatos hülyeség után még hazajutni.
---------------------------------------------------------------------------------

Nos hát én ezzel a kis különkiadással szeretnék nektek békés, kellemes karácsonyi ünnepeket, illetve sikerekben, sárkányokban gazdag új évet kívánni! 
Tudom, tudom, sok sok helyen zavaros lett, de az a helyzet, hogy nekem a karácsony leginkább a szeretetről szól, így jó érzés volt visszaemlékezni arra az 1-2 aranyköpésre, amit két talán legjobb barátnőmmel szültünk össze, remélem nem probléma :)
Megígértem, hogy mindenkiről kaptok képet, hát itt is lennének :)

Firestorm, bár őt már ismeritek:

Süti:
Adrien (*-*):
Nathaniel:
Zsófi és Láng:
Auróra:
Fagyi:



Aqua:
Füsti:

Drágakő:
Észrevehettétek, hogy mégsem tartottam be az ígéretemet, hiszen Vera és Betti(jómagam)kimaradtak. Nos, Vera végül nem rajzolta le magát, így róla azért nincs kép, és hát én... mindenkinek megvannak a maga titkai, én nem szeretném kiégetni a retinátokat bocsiXDD  Tényleg bocsi azért, hogy nagyon ritkán rakok ki részeket, de ezt is vagy 2 hétig írtam/terveztem.. jövőre megpróbálok többet posztolni. ^^ Mégegyszer kellemes karácsonyi ünnepeket, boldog új évet! ^^ Jövőre találkozunk kis Pokémonjaim :3

5 megjegyzés:

  1. JAJAJAJAAAJJJ, VÉGRE KÉSZ VAGY!XD
    Nos, mivel én nem tudok ennyi felé figyelni, mert még reggel van (én most keltem SHHH XD), nem igen tudtam felfogni néha, hogy ki szólalt meg, de azért sikerült összeraknom, mi a rák is történt:))) Sárkányf.... meg... Köszönöm, hogy nem hagytad ki xD
    Jófan, bódog karit innen is, Benikém<33
    (EZ AZ IGAZÁN ÖSSZESZEDETT KOMMENT, LÉGY BÜSZKE RÁM)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Büszke vagyok rád Zsófim XDD És jó reggelt amúgy ^^ igen.. sárkányfa..

      Törlés
  2. BOLDOG SNOGGLETOGOT!! (lö Vera jött trollkodni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy köszi, hogy beleírtál minket is, és képzelem milyen nehéz lehetett időnként mindenkit megszólaltatni XDD ezzel néha én is küszködök :'D

      Törlés
    2. Neked is *-* és nincs mit, az a lényeg hogy megoldottam XDD Tezsvírek vagyunk, képesek vagyunk mindenreXDD

      Törlés