2017. január 6., péntek

19. rész

Az elkövetkező napokban rengeteget ismerkedtem immár 3. családommal. Megtanultam, hogy Vera fogasát nem szabad bántani, hogyan kell halat kunyizni, mivel kell "gazdámat" szekálni. (De fura ezt leírni, hogy gazdámxD) Auróra elkezdett megtanítani táncolni, meg is jegyezte, hogy milyen ügyes vagyok, annak ellenére, hogy még csak most kezdtem. Füsti az énekléssel ismertetett meg, bár azt inkább hanyagoljuk, fogalmazzunk úgy, hogy nem igazán megy..Fagyi egész nap anyáskodott felettem, ölelgetett, nyalogatott, értitek ti ezt, biztos szokott ilyeneket csinálni a ti sárkányotok is, ha nem, akkor majd fog. Aquával rengeteget játszottam, megtanultam, hogy ha játszani szeretnék, hozzá kell fordulni, arra bármikor készen áll ^^ (Természetesen ilyenkor mindenki nézni szokott minket, hogy milyen aranyosak vagyunk.. gondolom mennyire édes lehet egy lángoló Fürge Fullánk aki épp elterül egy Éjfúrián :P) Drágakő néha mesélni szokott, de többnyire hozzá aludni szoktam menni. Minden este valami Miraküszöszt nézünk, ami nekem nagyon bejön, ajánlani tudom mindenkinek :3 Bár ha lehet ne egy lánnyal nézzétek, Vera folyamatosan Nathanielről áradozik.. azt tervezi, hogy felül símaszkban Aurórára, elrepül Párizsba és elrabolja Adriennel együtt O.O Hát.. sok sikert neki, Adrient nem lesz egyszerű az biztos xD Nathet meg hát nem tudom, az ő házukat nem mutatták a sorozatban :( Emellett néha még Hablaty átjött, nyúzott kicsit, aztán el is ment.. néha még Astrid is benézett, pedig neki aztán nem sok szüksége van rám.. mindenesetre örülni szoktam neki, mindig hoz halat ^^ De sajnos nem sokáig tartott ez a nagy körülugrálás, hiszen mint említettem, Vera csak pár napra jött Hibbantra, így természetesen visszakerültem Hablatyhoz. Eleinte Fogatlan kicsit féltékeny volt, hogy vele kevesebbet foglalkozik gazdája, de végül megbékélt a tudattal, hogy most nem ő a középpont (De kis féreg vagyok már, most komolyanXDDD) Természetesen vele is rengeteget játszottam, szaladgáltam.. Akarom mondani ő repült Hablattyal, én pedig szaladtam alattuk, asszem lemérték a sebességem, állóképletességem vagy mia francot. Még mindig rengeteget kellett nyugton maradnom, hiszen jujúristenkülönlegesdögvagyoklekellrajzolni69milliószor, amibe már egész jól belejöttem, habár sokszor mentem volna inkább játszani Fogatlannal.. (Természetesen itt még nem esett le, hogy a legendás alfával játszok nap mint nap, egyszerű véletlennek tartottam a név megegyezéseket, azt meg ugye nem tudtam, hogy én most hol a francba vagyok)Viszont egy este a fiú kedves mosolya helyett aggodalmas arcot láttam mikor bevágódott az ajtón, mögötte Astrid viharzott be, hasonló arckifejezéssel. Hablaty valamit elkezdett hablatyolni (ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ AZ A SZÓVICC ezt Verának küldtemXDD) ami egyáltalán nem érdekelt, mert igazából annyi közöm volt hozzá, hogy felébresztettek, de az utolsó mondatra, illetve az azutáni jelenetre még én is felfigyeltem..
-Nyugalom, le fogod győzni, Fogatlannal bármire képesek vagytok -nyugtatta Astrid a fiút, majd egy gyors csókot lehelt az ajkaira (Csak neked Zsófim <3) Elkerekedett szemekkel bámultam a jelenetet, mire Hablatynak a rossz kedve ellenére is nevethetnékje támadt, végül mikor sikerült visszafojtani, visszatért az arcára az a komor, aggodalmas tekintet. Mély levegőt vett, megsimogatta a kis fejemet (egyre ügyesebb, már nem nagyon égeti meg a kezét)majd kiment.

Na gyermekeim, ez a rész is véget ért, minél hamarabb szeretném hozni a következő részt, de nem ígérek semmit.. az a helyzet, hogy nem igazán van ötletem a folytatáshoz, de most elkapott az ihlet, szóval jóság lesz ^^
AMÚGY NÉZZÉTEK MEG MIT KAPTAM ZSÓFITÓÓÓÓL

*--------------------------------*
VÁÁÁÁÁÁÁKÖSZIIII*----------*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése