2017. január 8., vasárnap

20. rész

Összenéztem a mellettem ülő Fogatlannal, aki legalább olyan hülyén nézett, mint én, majd elhatároztuk, hogy követjük a gerlepárt. Mivel nekem könnyű volt kisurranni az ajtón, Fogatlan pedig gyanú nélkül követheti őket, így nem volt nehéz dolgunk. A kovácsműhelyhez mentek, ahol Bélhangos vidáman üdvözölte őket, majd ő is elkomorult, ahogy meglátta az aggódó arcokat. Én elbújtam a kis pulthoz, ahol lehet kérni a fegyvereket (Nem találtam képet, pedig megmutattam volna :c) 
-Mi a baj, gyerekek?- kérdezi aggódva Bélhangos
-Drago Verdung visszatért.. Csak én és ő, és 1-1 sárkány. Természetesen Fogatlant viszem, de valakinek figyelnie kéne Firere, a főnöki munkákat is intézni kéne, emellett még fel is kellene készülnöm, hiszen nem igazán fer küzdelem, hogy én egy 50 kilós pálcikaemberként szembeszállok egy 200 kilós kigyúrt elmebeteggel.-Hadarja egy mély sóhaj előtt a vezér.
-Nyugalom! -nyugtatta Astrid- Mikor lesz ez a nagy harc?
-Jövőhét szombaton Hónaljnyalin.

-Tökéletes! Akkor ma szépen kipihened magad, holnap segítek felkészülni, Fire úgyis elvan Fogatlannal, a papírmunkában meg úgy is segíteni fognak a srácok tuti :)
-Astrid, egy angyal vagy! Köszönöm!-átöleli a szőkét-
-Tudom ^^ -gyengéden eltolja magától- Na most tűnés pihenni, holnap egész nap fejszéket dobálsz és sószsákokat hurcolsz!
-Hajjaj, előre félek xD -nevetve int az alfának, hogy kövesse, már szaladnak is a házhoz. Természetesen spuri vissza a lakásba, hogy le ne bukjak. Fogatlan visszatartani a fiút, hogy legyen időm besurranni a lakásba, de nem igazán volt rá szükség, hiszen nem hiába Fürge Fullánk a fajtánk neve, nem úgy mozgunk mint Morgó :D


Azért van egy kis különbség, nem? :D
Na tehát amint elfeküdtem, mint aki arról sem tud, hogy mindenki itt hagyta, a másik két jómadár is hazaért, már betanított kutya módjára ugrottam is az egyetlen kézmozdulatra,amit Hablaty véghez vitt, hiszen mindig így hívott, amikor rajzolni akarta csodás modelltestemet. Beállított egy nagyon szépséges pózba, majd nekiállt az alkotásnak. Körülbelül másfél óra szenvedés után kitalálta, hogy neki elkopott a ceruzája (Zs betűs egyed ne gondolj már megint rosszra már fúj)így visszament a szobájába kihegyezni. Természetesen nem mozdulhattam, hiszen ha egy milliméterrel magasabban is van az egyik karom a másiknál, beüt a tragédia. Mindenem zsibbadt, legszívesebben kiterültem volna azon a kis állványon, ahova állítani szokott, mikor tanulmányoz, vagy éppen alkot rólam valamit. Egy ideig vártam, de csak nem jött. Elkapott a kíváncsiság, hogy mit csinál ennyi ideig, máskor 2 perc alatt végezni szokott a hegyezéssel. Felszaladtam a lépcsőn és belestem a csukott ajtó kulcslyukán. Bár ne tettem volna...Kiderült, hogy Astrid valahogy bekerült a szobájába, és hogy enyhén fogalmazzak éppen majdnem lenyelték egymást. Persze sprint vissza a nappaliba, be Fogatlan szárnya alá, aki értetlenül nézett rám, majd feltette a kérdést:
-Na már megint mit láttál?
-Nem akarok beszélni róla ;-;- közben a két mancsommal eltakartam a szememet, hogy hitelesebb legyen. Egy sóhaj kíséretében felmászott ő is, hasonlóan belesett mint én, de ő totál nyugodtan jött vissza. Láttam az arcán a döbbenetet, de majd legközelebb sikerül leleplezni xDD
-Öhm.. kicsit elfáradtam.. szerintem én most elpihenek..-Mondta, és lefeküdt mellém. Hosszasan meredtünk magunk elé, majd ő bealudt, én meg szépen kimentem megmozgatni a testemet, hiszen teljesen el voltam gémberedve, az a kis futás meg semmi volt. Vagy háromszor körbeszaladtam a faluban, aztán végre kiszólt a fiú, hogy folytassuk a rajzot, így egy szomorú sóhaj kíséretében visszakullogtam, hiszen tudtam, hogy még legalább ugyanennyi mozdulatlan pózolás vár rám, mint a retinánk kiégetése előtt.
Egyébként végül ez lett a csodálatos alkotás, hát az az arckifejezés mindent elárul XDDDD

Hát sziasztok! Ez lett volna a 20. rész, remélem tetszett! Gyerekek, tegnap még jobban ledöbbentettetek. Ugye kiraktam a 700 megtekintéses posztot.. eddig oké.. este 6 fele ismét megnéztem, egyetlen egy nap alatt 58(!!!!!!) Megtekintést hoztatok.. döbbenetesek vagyok, így már elértük a 750 megtekintést, jelen pillanatban pontosan 769-nél tartunk. (HMM az a bűvös szám itt is befigyel :DD) Nos igen, Hablaty rajzát valójában én készítettem, tegnap egész nap ezen dolgoztam nektek, még a 700 megtekintésre csináltam, de hát át kell tervezni, hisz már 750 :D További szép sárkányos napot!


Mai tanulság: Ha egy fiú, akinek barátnője/felesége van hosszú távra eltűnik a szobájába, semmi esetre se nézz be, mert kiég a retinád :)) 


5 megjegyzés:

  1. Az anyádúristenit, te lány!
    Csorgatom itt a nyálam neked... És volt merszed még ilyeneket beleraknod? Ezek a HICCCCCSTRIDEK egyszer sírba visznek.
    Fogalmazás pls. *-* Nem csinálod rosszul, khhm khmm...
    Ceruza. Mindent értek.
    Utó szó: nyakadna a szakadba egy elkopott cerka.
    Üdvözletem leblokkoltam falváról!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett ^^ jó nyáladzást :D A fogalmazáson azért még van mit dolgozni, de igyektem :D Köszönöm a jókívánságot, majd ha elkopik a cerkám akkor a nyakamba dobom csak érted XDDD

      Törlés
  2. Nyál, nyál, nyál, ja és még több nyál❤❤

    VálaszTörlés
  3. Wow XDDD tök jó rész lett. És nekem valahonnan ismerős ez az "a sárkányok leskelődnek, aztán inkább nem akarnak többet beszélni a dologról" cucc XDD Vajon honnan... *mély elgondolkodás*
    Mindenesetre mint mondtam, jó lett a rajz :D Fire feje tényleg mindent elmond XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom honnan ismerős :'D amúgy ismét köszii*---*

      Törlés