2017. január 9., hétfő

21. rész+ egy kis JÉZUSSOOOOOOM








Na gyerekek.. elmentek ti a jó édes életbe... Mióta visszatértem, rohamosan növekszik a létszámotok, ugyanis tegnap elértük a 800(!!!) oldalmegtekintést!!!! (Igaz, egy kicsi segítséggel, de hát na xd utána még jött megtekintés, szóval így is úgy is meglett volna) Komolyan mondom, ha a héten meglesz az 1000, én levideózom nektek azt, hogy örömtáncot járok :'D Szóval álljatok már le azér már na, nem akarjátok azt, hogy én táncoljak XDDD Na de következzen is a 21. rész ^^


Reggel mikor felébredtem, senki nem volt körülöttem. Gondoltam magamban, nem baj, legalább bezabálhatok, mert nem mondtam, de múltkor megtaláltam, hogy hol tárolják Hablatyék a halakat, szóval jóság van *-* 
 Miután teletömtem a majmot, eldöntöttem, hogy megkeresem a többieket. Nem kellett messze mennem, hiszen már fel is kapott egy puha női kéz, de nem nem, nem Astrid volt.. hanem egy másik lány, akit eddig még soha nem láttam. Természetesen ijedtemben nagyobbra lobbantottam lángjaimat, amitől szegény csaj szépen megégette magát. Motyogott valami köszönömfélét, aztán szépen megindult kezében velem megkeresni Hablatyot.. Felnéztem rá. Szőke haja és kék szeme volt, hasonlóan mint Astridnak. Komolyan mondom, nem tudnám, hogy nincs nekik, azt hinném Hablatyék gyereke.. (UGYE NINCS GYEREKÜK UGYE NEM???) Egyébként 14 körül lehetett, esetleg 15. Mesélnék még róla, de eközben elértük a célunkat (nem, nem azt hogy jók legyünk hű társunk oldalán), megtaláltuk a szökevény jómadarakat.  A barna, szeplős fiú épp egy szekercét próbált kiműteni egy fából, a szőke meg épp fulladozott a röhögéstől.. Segített volna, de szegény annyira el volt gyengülve a nevetés miatt, hogy a lábán alig bírt megállni. Végre sikerült a nehéz művelet, a sárkányfa... akarom mondani a legendás sárkányszelidítő most vörös fejjel bámult ránk.
-Óóó szia Zsófi..-kínosan vakargatja tarkóját, csak mert tudom hogy szeretitek :3
(Köszi a Giffet Zsófi :3 ) 
 Zsófi miután összeszedte magát az összeolvadás után, végre kinyögte:
-Öghh... sziiia Hablaty.. megtaláltam Firet, éppen a lábam előtt szaladt el, gondoltam biztosan téged keres, úgyhogy idehoztam ^^ 
-Szóval felébredt a kis álomszuszék?  Igazán kedves tőled, köszönöm :) -Veregette meg a lány vállát, amitől az majdnem összeesett. Letett a földre, majd indulni készült, de a fiú visszafogta.
-Várj... az a helyzet, hogy ugye nekem most készülnöm kellene a szombati harcra, és hát nem nagyon van ki vigyázzon a kis ördögfiókára..-sandít rám- nem szeretném rád sózni, de nem szeretnél vigyázni rá? Persze csak ha van rá időd, illetve kedved.. De az sem baj, ha nem, mert biztos találok valaki mást, csak...
-Nem kell mást keresned, szívesen vigyázok rá *---* -itt tuti arra gondolt, hogy a srác már nem egyszer végigfogdozott, szóval még az is lehet, hogy le fogja nyalni rólam az összes ujjlenyomatot, vagy nemtudomXDDD Ki tudja mire képesek a fangirlek.. Nem is időztünk tovább, indultunk is az újabb lakásba.. egek, a végén bejárom egész Hibbantot.. csak Penészhez ne kerüljek :'D  Most komolyan, ki akar egy sárkányutáló undorító tatához kerülni, aki többször is átverte eddigi gazdámat, ráadásul egyetlen társasága egy idegesítő birka? Mindegy is.. brr..  Mikor benyitottunk a takaros kuckóba, egy különös, valószínűleg elég ritka sárkány nézett vissza rám, bár rengeteg fajt sosem láttam még.. ezt nem tudom megmondani. Hozzám hasonlóan láng borította helyenként, azzal a különbséggel, hogy ő ezeket el is tudta oltani. Sokáig csak méregettük egymást, majd egy játékra invitálással össze is barátkoztunk körülbelül :'D Felforgattuk az egész lakást Zsófi örömére, majd miután minden lehetséges tárgyat összetörtünk/ledöntöttünk, elégedetten nyúltunk el a nappaliba, mondván hogy megéheztünk, szóval hozzanak már kaját. Evés után ki nem találjátok mi következett.. képzeld el.. (hagyok egy kis időt, hogy elképzeld)..........
Zsófi nekiállt rajzolni.. kivételesen nem engem..
Bizony, Hiccstridet rajzolt. Mily meglepő.... egész délután ezt figyeltük, de amikor elkezdett írni, nem bírtam tovább és bealudtam.

Nos hát ez a rész is véget ért.. mégegyszer NAGYOOOOON köszönöm a 800 megtekintést, elképesztőek vagytok, de tényleg. Igyekszem visszatérni a kerékvágásba, legalább kétnaponta kirakni részeket nektek, de sajnos nem igazán tudok pontos napokat mondani, amikor lesz rész. Köszönöm a figyelmet, nemsokára újra olvashatjátok amit én itt összekaparok :D 
U.I:  Nem tudom miért írt át egy bekezdést nagyobb betűtípusra, nem tudok vele mit csinálni, próbálkoztam többször is, de egyszerűen nem akarja az igazságot, holott ugyan az a betűméret, mint a többi szövegnél.. :/



2 megjegyzés:

  1. Te... Tee...
    Megpróbálsz merényletet követni el ellenem?
    Valóban kábé elájulnék, ha Hablaty nem csak rám köszönne, hanem... HOZZÁMÉRNE!!4!4!!
    Hiccccstridet rajzoltam? Komolyan? Még ha menne is xDD
    Várjuk azt a csatát, siess vele csaje :$
    Kapsz szivet, mert kedves vagyok. °^°
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jóvan jóvan.. de előbb még meg kéne tervezni, hogy pontosan hogyan is legyen az a csata, illetve hogyan írjam le úgy, hogy kedves Fire is ott legyen, hogy leírjam az egészet D: *Lö betekintés a kulisszatitkok mögé, ahol megtudhatjuk, hogy Bettinek nagyon nincsenek ötletei*

      Törlés