2017. január 7., szombat

JÉZUSOM!!!

JÉZUSOM GYEREKEK, HOGY VAGYTOK ENNYIEN????
Huh.. tegnap késő este kiraktam ugye a 19. részt, gondolván, hogy a hatalmas eltűnésem miatt alig fogják megnézni.. de jujci.. reggel fellépek gépre, megnézem a megtekintéseket, és kijelentem...

AZ OLDAL ELÉRTE A 700 MEGTEKINTÉÉÉST!!! *000*
(Pontosabban jelenleg 713)
*Lö Betti feje mikor meglátja*

*Lö Betti reakciója az alábbi kép után*


KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖÖÖÖM!!!! *-----*

Nem tudom, hogyan háláljam ezt meg nektek, de váááááááá*-------* 
hogy a francba vagytok ennyien??
HOGY????
Najó.. ennek örömére valamit kell csinálnom..
Mit szólnátok egy kis blogajánlóhoz? :3 
Észrevetted már ott jobb oldalt Zsófi blogjának linkjét? :o
(ajánlani tudom, nagyon tud a csaj c: én tanítványom na xdd) 
Tehát most, hogy végigolvastad amit összekapartam, megpróbálok komoly lenni..
TEHÁT:
Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon..
nagyon-nagyon-NAGYON szépen köszönöm, hogy érdekel titeket az, amit én itt összeírok, még ha sokszor érthetetlen is, és ha ilyen ritkán is rakok ki részt akkor is.. nem tudom felfogni, hogyan lehettek ennyien, de tényleg nagyon köszönöm! Nem tudom hogy hálálhatnám meg ezt nektek, de igyekszem minél hamarabb vadonatúj részekkel elárasztani titeket, csak hát tudjátok.. ünnepek, iskola, lecke meg minden sablon kifogás..
Remélem megtartjátok eme szokásotokat, ne tudjátok meg mit összeugráltam itt, apu meg természetesen benyitott és totál hülyének nézett.. de nembaj, ez már megszokott xD
 További szép sárkányos napot kis Pokémonjaim, mégegyszer nagyon köszönöööm *-*
(Az érzés, amikor egy köszönő poszt hosszabb lett, mint az a rész, amit 3 napon keresztül írtál...)

3 megjegyzés:

  1. Hát igazán nincs mit ,Betti :'D Amúgy ez mind ismerős érzés, nem baj XD Gratu a 700 megtekintéshez *-* Rajzolj nekünk XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért van mit *-* köciiii*--* Meglátom mit tehetek ^^

      Törlés