2017. január 22., vasárnap

26. rész

Ezúttal szokatlanul frissen, hajnalban keltem. Majd szétpattantam az energiától, de a többiek még aludtak. Miután kinyújtózkodtam kitaláltam, hogy elmegyek sétálni egyet. Csendben kiosontam a házból, majd beszívtam a jeges levegőt az orromon. Késztetést éreztem, hogy száguldozzak egyet, hát szépen elsétáltam a kedvenc útvonalamra, ahol elég sima a terep, emellett még van 1-2 kisebb hasadék is, amiket imádok átugrálni. Mikor odaértem az eltervezett pontra, futásnak eredtem. Imádtam a felkelő nap melengető sugaraiban száguldozni, miközben a hajnali szellők simogatják egész lényemet. Csak rohantam és rohantam, elfeledve minden gondomat. A régi családom utáni aggodalmamat, a tegnapi halálközeli élményemet, egyszerűen mindent. Jókedvűen beleüvöltöttem a süvöltő szélbe, majd kidugott nyelvvel mégnagyobb tempóra kapcsoltam. Elértem a kedvenc részemet, ahol egy kis ugrással átsuhantam a hasadékok felett, szinte észre sem véve, hogy azok kb. 8 méteresek is voltak. Élveztem a mellettem elsuhanó fákat, az ébredező sárkányok morgását, hogy senki nem tud megszakítani a végtelen suhanásban. Sajnos tudtam, hogy hamarosan kiérek egy magas szirtre, de most ez sem állított meg. Boldogan ugrottam le róla, egyenesen a nyílt vízre. Lábujjaim között szétfeszítettem az úszóhártyámat, így tökéletesen puhán érkeztem a hullámokra. Imádok a nyílt vízen rohanni! Mellettem 1-2 Forrkatlan is felbukkant, mintha ők is élveznék velem a száguldást. Hamar lehagytam őket, egyedül a süvítő szél maradt mellettem. A hullámok simogatták ezerrel kapkodott lábaimat, csikizték a hasamat. Hátranéztem, és gyönyörködtem a rálátásra a szigetre. Nem olyan rég kerültem ide, de már tudtam, hogy szebb helyre nem is juthattam volna. Mögöttem egy csíkban a hullámok kétfelé vetődtek, mintha szétnyílna a víz felszíne.

Úgy döntöttem, megyek bekapok valamit, (természetesen HALRA gondoljatok, semmi másra ti perverz állatok..) így megindultam affelé az öböl felé, ahol a legtöbb hal, illetve a legminimálisabb angolna (brrr) van. Természetesen soha nem akartam véget vetni ennek a száguldásnak, így egy nagy ívben kerültem. Mivel ez a kis rejtett öböl egy kisebb szigetcsoporton megy keresztül, így ott kicsit leálltam szlalomozni a sziklaoszlopok között. Imádom, ahogy a kanyaroknál kicsit farolok, hiszen a hatalmas sebességből adódóan nem éppen tudom annyira venni az éles kanyarokat, de talán ez az, ami így megfog benne. Mikor csak egy nagyobb sziklányi kiemelkedés volt a vízen, boldogan léptem fel rá, majd ugrottam el róla. A lendületből adódóan ezzel repültem vagy 10 métert előre, amit szintén hihetetlenül imádok. Leírhatatlan érzés az, amikor megszűnik az idő, elfeleded minden gondod, csak élvezed a száguldást. Hasonlót éreztem tegnap a repülésnél, de a futás nekem jobban bejön, főleg mivel ott nem én diktáltam a tempót. Jó érzés repülni, de nem annyira az én világom, nem hiába vagyok röpképtelen faj. Felettem valami suhanó foltot láttam, azt hiszem talán Fogatlanék lehettek azok, de  nem vagyok benne biztos. Nem is igazán érdekelt, hiszen a célom volt mindent kizárni a fejemből. Lehunytam a szemem, hiszen már ki is értem a szigetcsoportból, innen már csak nyílegyenesen kellett mennem, és már ott is vagyok.
Sajnos hamar véget ért a száguldás, hiszen a hatalmas sebesség miatt hamar odaértem a célomhoz. Épp nekiláttam volna a táplálkozásnak, de megláttam, hogy a nemrég említett suhanó folt is erre tart. Itt bizonyosodtam meg, hogy tényleg Hablatyék voltak azok, hiszen mosolyogva szálltak le mellém. Közös reggeli után még kicsit néztük az egyre feljebb emelkedő korongot az égen, majd egy verseny formájában hazaindultunk a szigetre, hiszen ma még mindhármunknak jelenése van a főtéren.

8 megjegyzés:

  1. Jujciiiiiiiiiiiiiiiiii
    *1000 hours later*
    Iiiiiiiiiiiii!
    Első szembetűnő dolog a fogalmazás. Mi a titkod? Bele tudom magam élni, egyszerűen én is éreztem az arcomba fújó szelet (pedig mosdóban vagyok, és hát itt nehéz szelet lelni lel), a futás eszméletlen sebességét, és egyszerűen WÁ!
    Izé, azon gondolkodhatnál, hogy hogyan hosszíthatnál ezeken a részeken. Mert szerintem mindannyian örülnénk neki, ha például az ünneplést tovább olvashatnánk. Minél részletesebben tessen azt kifejteni. Én is igyekszem abban a bizonyos részben erre törekedni, te is tégy így.
    Újabb wáh:
    Nem éppen vagyok (mint erre rájöhettél) Speed Stinger fan, de ezekkel a felemelő (poénos, mivel nem is tudnak repülni XD) futkározásokkal mint korábban is említettem úgy tudok azonosulni, hogy az elképesztőővé teszi az olvasás élményét.
    Következőben legyen ám Hiccstrid, jelenjen meg a tapló takonyképű, hadd szárnyaljon a képzeleted! Ne állítsd meg semmi képp sem! ;3
    Csak ííígy tovább, fuss a rengeteg követőd felé csajszi. x3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj, az ülepdörr is tud szelet okozni XDDDD
      Tudom,tudom.. ez a rész ez direkt ilyen nyugis, futós lett, ilyenre terveztem, örülök ha sikerült jól megcsinálni *-*
      Gondolkodom rajta, hogy igen, kéne hosszabb részeket írni, de hát nem mindig megy az.. csak Messengeren van mindig szófosásom, itt nem megy annyira XDDD
      Nem ígérek semmit, majd megoldom valahogy a kéréseidet :))
      Amúgy teCCCenek a szójátékaid :3

      Törlés
    2. Teccenek is. Nem baj az, viszont nem kell szégyenlősködni, írd ami eszedbe jut, mint eddig.
      Hiccstrid mellé akár Berndrien-t, vagy Adridett, esetleg Benien-t is írhatnál. Meg nem árt egy kis Verel, Natha is XDDD (Uccsó két shipp név szereplőit hagyom hogy kitaláld, kikre is gondolhatok)
      Szóóval komolyan. Engedd el magad, agyalj erről a hosszú részek kellenek dologról.
      Nekem úgy szokott menni, ha miután kifogytam abból a jól ismert, tipic Zsófi szófosásból, átolvasom párszor, javítgatok rajta, és ha nem vagyok megelgedve a hosszal, addig ülök rajta, amig nem sikerül kielégítenem magam.
      (Te beteg, perverz állat, tudom ám rögtön mi jut eszebe erről. Már nem is érdekel a tanácsom, sírva röhögsz, és már fogalmazod is az ikszdéjeidet nekem Messengerre.)

      Törlés
    3. az Bettrien ˘^˘ én Veranielnek hívom, ő is mondta már hogy az mi, de most meg nem mondom XDD és igen, eltaláltad a végét..
      Egyébként EGYENLŐRE nem tervezem, hogy mi is megjelenjünk itt-ott, majd kialakul a dolog, bár már a fejemben megvan a vázlat :)

      Törlés
    4. A lapodon is megvan pár vázlat, mit zagyválasz itt... Amugy nemigazság, én shipp neveim jobbak. Válassz azok közül.
      És nana! Meg fogtok jelenni, és vita lezárva. Egész nap és éjjel kísérteni foglak a szóvicceimmel, ha nem raksz még saját shippeket a blogodba... Nem úgy megy ám, hogy ha tiéd a blog, te irányítod a benne lévő dolgokaat...
      "A főnök védje meg az övéit"
      Gyerünk, védjél meg minket a shipp-telenség átkától... Haldoklunk már!

      Törlés
    5. MONDOM EGYENLŐRE!!
      LESZ, CSAK NEM MOST NA
      Nemérdekel, én shippem, én nevezem el ˘^˘
      (Bár Veráéknál a legjobb szerintem a Piroska és a Farkas)
      kérlek könyörülj rajtam D: Bőven sok Adrien is a szóvicceivel, nem kellesz te is :'D
      Megvédelek nyugi, ti vagytok az én kis pokémonjaim, a kifli ereje velünk van!!

      Törlés
    6. Az EGYELŐRE!!!!!
      És na jóó. Elfogadom az érvedet.
      EGYELŐRE!
      De találkozunk még, vagy ne legyen a nevem Mrs. Haddick!

      Törlés
    7. Oké oké köszönöm mester (:

      Törlés