2017. január 14., szombat

Köszönöm!!

Gyerekek.. hát ez a nap is eljött. Sokkal hamarabb, mint vártam.. de egyszer minden jónak vége szakad..
Bizony gyerekek, véget vethetünk a 3 számjegyes megtekintéseknek, hiszen ÁTLÉPTÜK AZ 1000 MEGTEKINTÉÉÉST!!!!!*-------------* 
Nem, nem nem... nem kaptok örömtáncot, tudom hogy beígértem, de nem :( 
https://www.youtube.com/watch?v=r3hTwsvJV_A
(ezt nem lehet ezt kihagyni,tökéletesen rám illik jelenlegxDD) 
Na most, hogy szépen megnézted ezt a gyönyörű videót, jöhet az ünneplés muzsikaaa *---* (kötelező berakni, igen)
https://www.youtube.com/watch?v=QqLs0CBNoSA
 Hogy tervezek-e valamit? Háááááát....
Szerettelek volna meglepni titeket, de az a helyzet, hogy nem igazán tudom mivel. Ha van valami ötletetek, szívesen várom, hiszen tényleg nagyon szeretném meghálálni ezt a rengeteg megtekintést.
 A harc 2. rész pedig ha minden igaz holnap kikerül :)

Ajándéék gif mindenkineek!!
 





(Ezt csak nektek rajzoltam, igenXDD kb. így néztem ám ki, mikor először megláttam)
Gyerekek, mindenki partisapkát fel, a zene végéig táncoljatok velem *-* (Igen, miközben ezt írom, úgy ficánkolok mint akinek idegrángása van :D) 

NAGYON NAGYON NAGYON szeretném megköszönni nektek, hogy pontosan 1 hónap és 14 nap alatt ennyien rákattintottatok arra, amit én összeírok, hihetetlen jól tud esni, még ha a nagyja pár barátnőm műve is..
Zsófi is tanúsíthatja, hogy elég önbizalom hiányos vagyok, tehát ne tudjátok meg, miket összeugráltam mikor megláttam, hogy visszatérésem óta folyamatosan növekszik a megtekintésem :') 
Hatalmasak vagytok srácok, tényleg!
Remélem a továbbiakban is velem tartotok majd :D
Na, most hogy már hatszor meguntad, hogy én mit szerencsétlenkedek itt össze, nem pazarlom tovább az időtöket, maximum ha esetleg valaki kíváncsi a folytatásra, hiszen folyamatosan rakni fogom ki a részeket továbbra is ^^
 Mégegyszer nagyon köszönöm nektek, itt Fire gazdája nyekergett össze valamit, sárkányos szép napot! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése