2016. november 9., szerda

11. rész

Reggel megérkeztek a nagyszülők.. hát.. máshogy képzeltem őket.. Pikkelyeik fakók voltak, bőrük ráncos, szarvaik és tüskéik tompák, fogsoruk hiányos. Természetesen összepuszilgatták az unokákat, rám meg furcsállva néztek.. azt hitték, betolakodó vagyok, így majdnem elkergettek, amikor Tüske és Karom elmentek vacsorát halászni.. Szerencsére a lángjaim kicsit megrémítették őket, így végül nem bántottak. (Egyébként említettem már, hogy a hangulatomtól függően változik a mérete? Azta mindenit de félreérthető..xD tehát pl. amikor mérges vagyok nagyok a lángok, ha szomorú vagyok kicsik..) Végül megbékéltek ittlétemmel, így miután Karomék visszatértek, nyugodtan, (bár én kicsit elhúzódva) megvacsoráztunk. De nehogy azt higgyétek, hogy a pici unokák (ütyülüpütyülü) nem kaptaj ajándékot. Nem,nem,nem..nem virágruhát kaptak... hanem..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
egy.....
...
...
...
...
...
...
...
Nem, nem egyszarvút :(( Egy..
SZÁRNYMEREVÍTŐT!

Sziasztok! Sajnálom, hogy ez egy ilyen rövidke kis rész lett, de egyszerűen nem nagyon van időm mindig hosszú részeket írni.. igyekszem nektek minden nap hozni új részt, de én is emberből vagyok, egy átlagos lány, járnom kell iskolába..+ lusta disznó vagyok xD Tehát jah.. ne haragudjatok, ha ilyen rövidke rész is becsúszik néha, főleg szerdánként. Puszi a pocitokra, további szép reggelt, estét, délutánt, hajnali fél3-t, kellemes húsvéti ünnepeket meg minden c: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése