2016. november 17., csütörtök

15 rész

Reggel mikor már mindenki fent volt, a papáék egy megdöbbentő hírt közöltek:Haza kell menniük. Azt, hogy miért, nem mondták. csak hogy még ma délelőtt itt hagynak minket, mert hogy szerintük max. 2 nap és megérkezik anya. Ezzel elkezdtek pakolni, majd kb. fél óra múlva el is indultak. Mivel anyu azt mondta, hogy maximum 5 napra megy el, és ma már ez a 6. hogy nincs itt (Nem mindről írtam, mert volt, amelyikben semmi izgalmas nem történt, ne kövezzetek meg) arra gondoltam, hogy elindulhatnánk megkeresni, abba az irányba menve, amerre elrepült. (ezt jól megaszondtam) Tudtam, hogy nem sok esélye van, de egy próbát megért. Összebeszéltem Tüskéékkel, jól belaktunk halból, majd déltájban elindultunk. Folyamatosan kémleltük az eget, sajnos annyira, hogy nem is figyeltük, hogy teljesen elkeveredtünk egymástól. Hiába üvöltöttem a neveket, semmi választ nem kaptam. Még egy ideig keresgéltem őket, aztán leültem egy szikla mellé és hát.. gondolkodtam (én olyat is tudok*-*) Tehát gondolkodtam, hogy most hogyan tovább..Arra jutottam, hogy estéig várok, utána nekiállok keresgélni, hiszen akkor Karomék sem mozognak, így több esélyem van megtalálni őket. Amíg beesteledett, körülnéztem. Rájöttem, hogy én vad idegen területen vagyok, kitudja, lehet épp egy sárkányéhes Gronkel fészek közepén ülök. Bár.. most, hogy belegondolok, ha Gronkel fészekben ülnék, akkor nem lenne a közelemben egy szikla sem.. Mindegy, a lényeget értitek xD
 Végül eljött az én időm. Olyan fél 11 tájt elindultam, kiabálva, nem is gondolva arra, hogy így olyanok is felfigyelnek rám, akiknek nem kéne, mert lehet vacsorának akarnak.. de hát ez van. Kb. hajnalig keresgéltem, de nem találtam senkit.. Viszont találtam egy barlangot, amiből fura fény áradt, szintúgy fura hang kíséretében. Megálltam a barlang előtt, majd mikor benéztem, eléggé váratlanul fogadott az, amit láttam: Egy titkos átjáró szerű kapu izé. Ebben az izében nem látszódott ugyan, hogy hova visz, viszont sárkány és valami érdekes hangot hallottam, amit eddig még soha. Egy ideig még tétováztam, majd összeszedtem magam, és elindultam az átjáró felé. Ekkor az beszippantott, mint egy porszívó (akarom mondani sárkányszívó) és ilyen spirálos "csőben" találtam magam. Amikor ezen végigértem, egy szigetet láttam, amin ilyen fa építmények voltak. Átmentem a szigetre, de először egy erdőben voltam, nem láttam sehol azokat a fa bigyuszkákat. Szimatot fogtam! Követni kezdtem a fura szagot, ami később elkezdett különböző sárkányok szagával keveredni. Ekkor valami mocorgást hallottam, és.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése