2016. november 27., vasárnap

Szervusztok gyermekeim! Az a helyzet, hogy a folytatásban szerepelni fog egy bizonyos személy, ezért nincs rész :) Ígérem nektek, hogy ha nem felejtem el, ma este megkérdezem tőle, hogy hol mit cselekszik, mit válaszolt stb. így megírjuk a részt, ami valószínűleg holnap fog kikerülni. Bocsánat, ha valakit érdekel a folytatás, de nem rakom ki, de a következő részek szokatlanabbak lesznek a többinél, többet fog szerepelni AZ a bizonyos személy, akit az előbb említettem. Úgyhogy figyelem olvasók! (már ha van valaki még :I) A hét folyamán remélhetőleg több részt is fel fogok rakni, addig is kitartást! :D 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Elolvastam a blogod, és eddig nagyon érdekes volt *.*
    Eleinte furcsák voltak a szövegbe beszúrt hangulatjelek, azonban talán éppen ez teszi naplószerűvé az egészet. Eddig soha nem olvastam fürge fullánkot (fő)szerepeltető fanfictiont, azonban bizonyára ebben is nagyon sok lehetőség rejlik, igazán kíváncsi vagyok a folytatásra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh köszönöm szépen *-* Hát próbáltam egyedi történetet összehozni, örülök neki, hogy sikerült ezek szerint *-* Az új részt tegnap raktam ki, mostmár próbálok gyakrabban kitenni részeket :)

      Törlés