2016. november 1., kedd

2. rész

 Hosszas gondolkodás után végül Firestorm lett a nevem, de csak Fire-nek hívnak. Holnap viszont bekövetkezik (mint utólag megtudtam) az egyik legrosszabb rémálmom: beíratnak a sárkányóvodába. Nos, hogy ez hogyan is működik? Nem, nem úgy, mint a híres Hibbant szigeten, hogy emberek vigyáznak a bébisárkányokra,nem. Itt összekerül az ÖSSZES Fürge Fullánk a falkából (Mivelhogy nem említettem, de  Fürge Fullánk vagyok) és az idősek "tanítgatnak" minket, ami abból áll, hogy mesélnek történeteket, tanulni maximum a mesén elaludni tanulunk meg . De hát most térjünk vissz a jelenhez. Már amikor visszataláltam a családomhoz, akkor is összesúgtak mögöttem a kortársaim, így belül éreztem, hogy pokol lesz. (Mellesleg a beszédünk annyiban különbözik a felnőttekétől, hogy némelyikőnk kicsit pösze :D De szerencsére én nem vagyok az) 
 Elérkezett a másnap. GATYA ÚR ISTEN! Hát valami borzalmas volt. Kezdjük az elejétől. mivel éjjeli faj vagyunk, így napközben aludtunk VOLNA, ha a testvéreim nem keltek volna fel nyávogni óránként, hogy ők éhesek. (Jó, azért bevallom, én is éhes voltam :P) Tehát este tök álmosan mentünk az óvodába, ami nem is volt baj, hiszen amint mondtam, az idősek mesélése alatt tökéletesen el tudtunk aludni :3 Igazából még kivétel sem volt, senki sem figyelt a történtekre, mindenki bealudt, persze a nénik nem vették észre xD De hát ők már csak ilyenek. Vajon én is ilyen leszek, ha megöregszem? O.O Na de mindegy.. Tehát az óvodában aznap nem történt semmi.. Közben beletörődtem, hogy örökre lángolni fogok, nem próbálom eloltani, se semmi se nem se..
  DE! Felfedeztem a farkam végén levő izét (Jesszus, ennél félreérthetőbben le se tudtam volna írni xDD) Tehát a fullánkomat. Nagyon hegyes volt, meg is böktem vele magam ._. Nem is én lennék.. De először nem értettem, hogy miért 2 hegye van.. gondolom ti, olvasók sem nagyon tudjátok, hacsak nem vagytok Fürge Fullánk mániások :D DE ÉN RÁJÖTTEM *--* Azért, mert a felső ugye rövidebb. Na abban tároljuk a mérget, illetve azzal ki tudjuk lőni, de ezt inkább akkor használjuk, ha már megsebeztük az áldozatot és nem akarunk annyira rohanni utána, mert szépen belelőjjük a nyílt sebbe, így ő lebénul, mi meg utolérjük és végzünk vele. Zseni vagyok, mi? °^° Na írjuk tovább a történetet, mert így sose növök má fel xd Igazából a napokban semmi olyan nem történt, maximum felfedezték az ittlétemet és elkezdtek piszkálni. Hála a jó istennek -_- Le sem tudnak szállni rólam.. soha nem hagynak enni, mindig amikor odamegyek anyához ellöknek és megeszik az összes kaját, amikor csak tudnak belém kötnek stb..
  Egyszer azonban elegem lett. Visszaszóltam.. De meg is bántam..
-Na mi van forrófejűkém, megint nem maradt hami? 
-Hát mivel egyesek olyan mohó dagadt disznók, hogy a saját falkataguknak nem hagynak..
-Fáj az igazság, hogy nem ide tartozol, öcsisajt? 
*Inkább nem szóltam semmit*
-Na látod, igazam van 8D Legközelebb visszaszólsz, úgy felrúglak, hogy a Torrent nem szed le.
-Na hajrá dagikám, gurulj ide azt "rúgj fel" 
Erre összehívta a csicskáit és megvertek.. mivel már napok óta nem ettem, így eléggé el voltam gyengülve, nem volt esélyem.. Magzatpózban feküdve tűrtem a rúgásokat, harapásokat, karmolásokat.. és aztán elsötétült minden...


Nos sziasztok! Itt lennék a 2. résszel. Amint látjátok, ez a rész kicsit hosszabb lett, remélem nem baj :D U.I: Itt egy kép a kicsi Firestormról, amikor kikelt a tojásból :) és bocsi, hogy belátszik a monitorom meg a kábel xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése