2016. november 23., szerda

17. rész

Szerencsére azonban nem történt semmi ilyesmi. Egy ideig nézegettek, aztán egy szőke hajú lány megfogott, elvitt egy ilyen fa épületbe bevitt, leültetett egy ilyen kényelmetlennek tűnő, ámde meglepően puha nemtudommire, azt hiszem ágynak hívják. Bejött a fiú, aki idehozott és elkezdett valami finomnak tűnő valamire firkálgatni (Fire mostani gazdája tanúsíthatja, hogy a sárkányok szeretik a papírt ._. Hupsz, spoilereztem :OOO de megígérem, hogy még nem most leszxD) Gondolkodtam, hogy mit kéne csinálnom.
1. Megszökök, mert hát ugye eredetileg anya keresésére indultam, később ugye már Karomékat is meg kéne találni
2. Maradok egy ideig, aztán a többi sárkány segítségével indulok megkeresni a családomat.
3. Kunyizok kaját itt maradok, a többi sárkány közül valaki biztos befogad..
 Úgy döntöttem, hogy az 1-t választom, de aztán megint elbizonytalanodtam. Jól jönne a többi sárkány segítsége is, de ahhoz ki kell ismerniük, meg kell bízniuk bennem, ez pedig sok idő. De ugyanakkor ha összebarátkozok velük, akkor ide is költözhetnénk, ha megtaláltam anyáékat. Végül be kellett fejeznem a gondolkodást, mert a lány (Asszem valami Aszt.. vagy mi a pingvinfing, a neve végét soha nem értem) elkezdett mindenféle pózokba állítani, amíg a fiú nem szólt neki. Ez ment kb. másfél órán keresztül, aztán elkezdtek jobban megvizsgálni. Megnézték a fullánkomat, a lángjaimat, utána a fogsoromat is. Végül mikor végeztünk (legalábbis azt hittem) adtak 2 lepényhalat, de nem ám, hogy elengedtek volna, neem.. Megfogtak, azt elvittek egy ilyen lánc tetejű kőépületbe, ami egyáltalán nem volt ám ijesztő tényleg. Aztán hogy fokozzák a hangulatot hoztak még angolnát is, amitől már tényleg az ájulás szélén álltam. Megfigyelték a lövésemet, az erejét, állagát, színét, szagát.. egyszóval mindent amit lehet. Ez persze rengeteg idő volt, mivel ugye Fürge Fullánk vagyok, nekünk csak 1 lövésünk van. Már esteledett, mikor ismét megragadtak, a fiúhoz vittek (jajj de jó nekem -.-) De szerencsére már  békén hagytak, Hablaty (így hívják a fiút) adott egy pokrócot amint elheveredtem.(természetesen elégettem) Még mielőtt kiütött volna a fáradtság éreztem, hogy Fogatlan (az Éjfúria) megszaglászott, aztán mély álomba merültem olyan szinten, hogy felőlem el is égethették volna az egész falut, simán átalszom xDD

Nos sziasztok! Próbáltam egy hosszabb részt írni nektek, hiszen a kezdéshez képest ritkán rakok ki részt, így szeretnélek kicsit kárpótolni titeket. Mivel szerdánként nekem uszoda van, ami előtt és után fél órákat buszozok, így van időm írni nektek.. Ezt is egész végig írtam + még a szünetekben is, ráadásul hülyének néz a fele osztály, úgyhogy nekem ti csak ne mondjátok hogy tojok rátok :D (Nem volt még ilyen, de mielőtt valaki megpróbálkozna vele) Remélem tetszett a rész, Kezeteket pókolom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése