2016. november 2., szerda

3. rész

Sziasztok! Előre szólok, a rész fele nem Firestormunk szemszögéből, hanem az anyjáéból lesz írva :) Jó szórakozást!

 Nyöszörgést, röhögést hallottam. Mivel a gyerekek már egy ideje nem jöttek vissza, így gondoltam, megnézem, mit csinálnak. A hang irányába futottam.. Szegény kicsi Firestormom ott feküdt véresen, tele sebekkel és...holtan. Nem lélegzett, a szíve már alig vert. Fájdalmamban felordítottam, hisz egy anyának nagyon fáj, ha ezt látja.. ne érezzétek át. Idefutott az egész falka, gyászoltuk szegényemet. A többi poronty öntelt vigyorral nézte kicsi fiam testét. Sosem bocsájtom meg nekik! Igaz, ő volt a leggyengébb testvérei között, mégis ő volt a szívem csücske, láttam rajta, szívós állat lett volna belőle. Ekkor a vezető kijelentette, hogy megvalósítjuk az eddigi tervünket: költözünk. Szomorúan hagytam ott haldokló fiamat, remélve, hogy odafent jobb élete lesz. Elindultunk a messzeségbe, egyre távolabb.

------------------Firestorm------------------

Nehezen, de kinyitottam a szemem. Segítségért kiáltottam, de nem válaszolt senki. Itthagytak. Hogy tehették ezt? Azt hitték, már nem élek? Arra még emlékszem, hogy a mama megnézte, élek-e. Nem tudom miért mondott le rólam.. Majd én megmutatom nekik! Igenis túl fogom élni egyedül is! Nincs szükségem rájuk! Feltápászkodtam, és nekiláttam élelmet, vagy legalább valami tavat keresni, nem is gondolva arra, hogy a sebeimmel még rendesen meggyűlik a bajom.
 Épp megláttam egy kis völgyben egy tavat, mikor olyan érzésem támadt, hogy követnek. Nagyon megrémültem, de próbáltam nem mutatni, hisz a mama mesélte, hogy ilyenkor nézzek ki úgy, mintha nem félnék, hátha el tudom vele ijeszteni azt, aki bántani akar. De ez most nem jött be. Egy bokorból morgást, majd 2 veszekedő hangot hallottam. Úgy éreztem, menekülnöm kell, amíg nem rám figyelnek azok a valamik. De észrevették, hogy menekülök, és kiugrott a bokorból 1 Fertelmes Cipzárhát!! O.O Tudtam, hogy ilyen állapotban semmi esélyem ellenük, hát elkezdtem menekülni. De ők gyorsabbak voltak.. körém rajzoltak egy kört a gázukkal, majd robbantottak. Féltem, hogy fájni fog, de nem így történt. A lángjaim csak nagyobbak lettek, szinte meg sem éreztem! O.O Na mondom ez hogy a heringes keszeges uborkás májkrémes úristenibe történhetett.. De mindenesetre örültem neki. o.o Ekkor valami furcsa érzést éreztem a gyomrom körül, mintha belülről lángolnék. Aztán olyasmi érzés jött, mintha tüsszentenék. Csak mikor hapciztam, sav jött ki a torkomon. De akkora mennyiséggel, hogy én is megijedtem. Eltaláltam vele a Cipzárhát egyik szárnyát, ami leégett tőle, így lezuhant. Mikor felálltak, ahelyett, hogy megettek volna, inkább elmenekültek!! Legyőztem 1 sárkányt! Vagy 2őt.. ezt még én sem értem bocsi xD  így hát végül boldogan mentem a táúhoz, hogy jól belakjak :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése