2016. november 2., szerda

4. rész

Amikor bementem a táúba, igen csípte a sebeimet a víz. Mivel még sosem halásztam, így fogalmam se volt,hogy kezdjek neki.. Reménykedtem, hogy hamarosan jön valami sárkány halászni és megkérhetem, hogy segítsen.. Azzal nem is volt baj, jöttek, csak hát mint kiderült nem nagyon kívánták már a halat, inkább engem.. >.< Hogy miért mindenkinek a könnyű préda... No de mindegy.. tehát a délutánom azzal telt, hogy kisebb-nagyobb sárkányok elől futkostam.. jó mi? Egészen addig, amíg el nem mentem onnan.. már nagyon éhes voltam.. Aztán valami furcsa szagot éreztem.. követtem.. csokoládé illat volt.. még jó, hogy észrevettem a hatalmas Prémvadászt előttem. Így hát más étel után néztem.. ekkor megint megcsapta az orrom.. nem, nem kakiszag.. valami édes illat.. egy ilyen fura kék virághoz vezetett, amibe bele is szimatoltam. Hirtelen olyan érzés fogott el, hogy gyilkolnom kell. Mindegy mit, de kell. Homályosan láttam, a testhőt érzékeltem. Megláttam egy kisebb őzet, gondoltam tökéletes lesz, legalább enni is tudok. Nehezen elkaptam és széttéptem. Mikor jóllaktam már nem tudtam uralkodni a testemen, csak kerestem, hogy mit tudnék megölni. Sorra irtottam az erdőt, míg egy nagyobb sárkányt nem találtam. Asszem valami Siklósárkányt, vagy mit. Mivel még mindig nem tudtam magamon uralkodni, így nekimentem, de tudtam, hogy nem kéne.. A sikló észrevette, hogy közeledek, és belémlőtte az egyik mérgező tüskéjét, ami az oldalamba fúródott és összeestem.

Nos, ez egy elég beteg rész volt :D Aki nézi a sorozatot, az tudja, hogy a sárkányok megőrülnek bizonyos virágoktól, nos főhősünk egy ilyenbe szimatolt bele.. Remélem azért nem lett annyira zavaros és megértettétek a lényegét :D

U.I: Boldog halloweent mindenkinek! Én ezzel a rajzzal készültem az alkalomra, remélem nem álmodtok tőle rosszat xDD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése