2016. november 20., vasárnap

16. rész

---Az előző rész tartalmából---
,,találtam egy barlangot, amiből fura fény, szintúgy fura hang kíséretében... ..Egy titkos átjáró..
...beszippantott, mint egy porszívó (akarom mondani sárkányszívó)...  
..Ekkor valami mocorgást hallottam..."


Ekkor előjött a bokorból egy magas, vékony, fél lábú fiú. Ismerős volt a leírása, de nem igazán tudtam hova tenni. Közelebb jött felém, mire én ijedten hátrálni kezdtem. Elővett egy ilyen lángoló istennyilát, azzal kezdett felém körözni. Úgy döntöttem, most vagy soha, előkészítettem savas köpetem, majd lőttem. Nem talált.. Mikor beszorított néhány sűrűbben nőtt fa közé, felém tartotta a kezét. Nem tudtam mit kéne csinálnom, így ijedtemben a keze felé kaptam, amitől eléggé meglepődött. Ismét hangokat hallottam a bokrok mögül, ekkor előugrott ő.. leesett, hogy honnan volt ismerős.. ő volt az.. ő és az Éjfúria. Most már teljesen bepánikoltam, lövésem nem volt, be voltam szorítva és épp egy dühös tekintetű Éjfúria közeledik felém.. azt gondoltam, végem van. Megadtam magam, elfeküdtem a földön, várva a fájdalmas lövést, majd a halált. Ehelyett a fiú újra próbálkozott, végül leesett, mit kéne csinálnom.. ösztönösen odanyomtam a fejem a tenyeréhez, majd ezt követően egy határozott mozdulattal elkapott, felült a sárkányára, az ölébe ültetett, elvitt a házakhoz. Az ott élő lények csodálva néztek rám, én szintúgy. Amennyire csak tudtam összehúztam magam, lángjaim felerősödtek, egészen addig, amíg meg nem jöttek a sárkányok. Teljesen megfagyott bennem a vér, ahogy megláttam a kb. 20 körém gyűlt sárkányt. Volt ott Világrémétől elkezdve a Viharszelőn át a Suttogó halálig minden.. Nem tudtam, hogy mit akarnak kezdeni velem..Megesznek? Felnevelnek? A pikkelyeimből ruhát csinálnak?
(Kiderül a következő részben:P)

Sziasztok! Ez egy nagyon rövidke, szétszórt rész lett, de az a helyzet, hogy valaki miatt (KHMM Vera) belebuzultam a Miraculousba, így nem igazán tudok más ötlettel jönni, ezt is csak írtam, nem is figyeltem, hogy van-e értelme. Ez miatt a bocsánatotokat szeretném kérni, de hát nem tudok mit csinálni :I Az új rész nem tudom mikor várható, próbálok legalább 2 két részt felrakni, de nem mindig van kedvem/időm/ötletem.. Megértéseteket köszönöm ^^ 

2 megjegyzés: