2016. november 5., szombat

8. rész

Mikor beértünk a barlangba, a Karomék nem is hittek a szemüknek. Boldogan futottak anyjukhoz,aztán természetesen kezdődött anyuci kiidegelése, mint ahogy azt már megszokta :))
-Anya, hogy szakadna a nyakadba egy mázsa hering, miért ijesztettél meg így minket?
-Megérdemeltétek a halas eset után :)
Hogy ez hogyan is történt? Nos úgy, hogy amikor elment a mama halászni, akkor mi a tó másik felébe csalival idehívtuk az összes halat, így ő nem tudott egyet sem fogni. Amikor visszajött, egy hálóval felkötöttük a kifogott halkupacot a felettünk lévő fákra, így "csapdát" állítottunk neki. Nos ügye amikor hazaért, akkor a nyakába zúdult a haleső. Végül azonban lebuktunk, mert Tüske annyira röhögött, hogy leesett a fáról X"DD
 Végül elmentünk EGYÜTT halászni, majd vacsorázni. De azonban 1 gondunk volt: Leégett az otthonunk. Előtte egy fákkal fedett, rejtett "barlangban" laktunk, ami tökéletes búvóhely volt nekünk, nehezen találtak meg a nagyobb sárkányok. Most azonban csak egy barlangunk volt, ami egyáltalán nem volt elfedve, hát nem tudtunk, mit kezdjünk vele. Aztán támadt egy ötletem! Elmentem a közeli Szárnyváltók lakhelyére, ahol szinte biztos voltam benne, hogy találni fogok pikkelyeket. Ebből összeszedtem egy csomót, majd hazafelé vékony indákat, ezáltal elrendezni az esti programot: kilyukasztani a pikkelyeket, majd felfűzni az indákra őket. Természetesen, hogy ne legyen olyan unalmas, versenyt csináltunk belőle, beszélgettünk, így egy 2 órán belül el is készültünk. Mama tüskéket lövellt a falba, amiken felmásztam és felakasztottam őket, így az új lakhelyünk tökkéletesen beleolvadt a környezetbe, ráadásul nem is került szinte semmibe. Utána kibéleltük a fészket belülről, hogy azért kényelmes legyen :) (Ekkor még bele sem gondoltunk, hogy mi hogyan fogjuk megtalálni a bejáratot xD) Végül, hogy leteszteljük a fészket, álomba szenderültünk :)
 Ja, és hogy én hogyan feküdtem a leveleken, amelyek kifejezetten gyúlékonyak? Sehogy! Én találtam magamnak egy lapos tetejű sziklát és azon aludtam.

2 megjegyzés:

  1. Ez a szárnyváltó pikkelyes egyenesen remek ötlet!! tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köcceee :3 hát igen, a kreativításom határtalan xD

      Törlés