2016. november 15., kedd

14. rész

Miután már pár napja elment anya, kezdtem egy kicsit aggódni érte. Én értem, hogy dolga van, de akkor sem igazán tudtam, vajon hol, merre van. Egyre többször voltak rémálmaim, gondoltam arra, hogy valami történt vele, így nem is igazán volt kedvem menni aludni, hiszen nem nagyon tudtam, hogy mit fogok összeálmodni aznap. Napközben még elfoglaltam magam, de hát most éjjel mit csináljak? ._.
Aztán felvillant az a bizonyos villanykörte a fejem felett: Esténként éjszakákba nyúló sétára fogok menni, hogy megnyugodjak, illetve gyorsabban átlépjem ezeket a napszakokat. így hát most is ezt tettem, hogy kipróbáljam, maximum elvetem később az ötletet.. mikor már mindenki hasonló hangot adott ki, mint egy világháború, halkan kiosontam a barlangból, majd elmentem sétálni. Hihetetlenül szép, nagyon hangulatos volt. Olyan nyugodtságérzetet adott ez, hogy akkor azt kívántam, bárcsak soha nem érne véget..

https://www.youtube.com/watch?v=5oT0hxgWJB8 (Ne haragudjatok, nem tudtam kihagyni xD) Ekkor értettem meg, hogy mi miért is vagyunk éjjeli faj, hisz gyönyörű volt az összkép, a háttérben éneklő Rettenetes rémek, valami koncert volt a közelben.. Lementem a folyópartra, ahol itt-ott fák voltak..és.."Superhold". Amint megláttam, egyből szorongani kezdtem. Felmásztam egy sziklára, ahol nem bírtam ki, elüvöltöttem magam (Tudod te, olyan mencin*-*) És igen.. jól gondoljátok.. kezdődött a megőrülés. Az üvöltéssel felriasztottam a többi sárkányt, akik a telihold következtében szintúgy megkergültek. Én elkezdtem rohanni, mint akinek elmentek otthonról, azzal a céllal, hogy ami él és mozog, azt én most széttépem. (Igen, hasonlóan mint amikor abba a növénybe szimatoltam bele)Miután teljesen széttéptem pár bokrot (mert ugye élőlény és mozgott, egyébként azt hittem hogy valami volt mögötte) rohantam tovább, míg beértem a sűrű erdőbe, a fák eltakarták a holdat, így "kijózanodtam" Zihálva, kapkodó tekintettel próbáltam tájékozódni, közben minden hangra figyeltem, hiszen tudatomban volt, hogy nem csak én vagyok itt, rengeteg sárkány él a környéken, akikre hasonló hatással bír a Szuperhold. Nálunk sárkányoknál ez így megy.. még jó, hogy nincs gyakran ez :D Ekkor ráeszméltem, hogy nekem lassan haza kéne menni, hiszen én aludni is akarok.. Végül lassan hazasétáltam, szerencsére ennek következtében ismét lenyugodtam, végül halkan beosontam a barlangba és mély álomba merültem. Hogy mit álmodtam? Hát.. őszintén szólva nem volt időm álmodni, hiszen aludni kellett :D

Tiattok! hátöö.. Az a helyzet, hogy azt láthattátok, hogy az utóbbi részek teljesen másról szólnak.. Ez azért van, mert most írok először blogot és próbálgatom az írásstílusokat:/ Szeretnék olyan verziót megtalálni, ami mindenkinek megfelel és még nekem is jó :) Köszönöm ismét a figyelmet, további szép sárkányos estét :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése